Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Všichní žáci nejlépe na víceletý gympl je mdoerní diagnoza.

2 0
možnosti
BH

Mj. se netěším na ty odborníky, kteří nesnesou trochu stresu a chystají se dobývat

- vědu

- vesmír

- moře

- hory.

Nechtěl bych ležet na operačním stole takto vychovaných lékařů

0 0
možnosti
MP

Já bych teda nechtěl ležet na operačním stole žádného lékaře .

2 0
možnosti
AT

Nesledoval jsem úplně podrobně, protože už mě to naštěstí nezajímá, ale není náhodou problém s kapacitou i na jiných středních školách včetně učňáků?

0 0
možnosti
LV

Není. Celková kapacita středních škol včetně učilišť je letos podle marketingové společnosti Než zazvoní (specializuje se na marketing škol) asi o třetinu vyšší než počet vycházejících žáků ZŠ.

My máme letos menší počet uchazečů než loni, 40 km vzdálené gymnázium bude vyhlašovat i třetí a čtvrté kolo přijímacího řízení, obě bez přijímacích zkoušek.

Zájem se stále více koncentruje na maturitní obory, zejména gymnázia, a to hlavně ve větších aglomeracích. Přičemž se považuje za normální, že děti z venkova dojíždějí do škol ve velkých městech, ale děti z měst do venkovských škol dojíždět nechtějí.

Zaujal mne názor jednoho blogera, který by uvítal kdyby prestižní, jak on říká "kvalitní", školy otevíraly více tříd. :-) Není náhodou ta prestižnost a kvalita zajištěna mimo jiné přísným výběrem kvalitních uchazečů v počtu, který zvládne omezený kolektiv kvalitních pedagogů?

7 0
možnosti
  • Počet článků 43
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 483x
www.vaclavtrojan.cz Věnuji se podpoře ředitelů škol v oblasti pedagogického vedení, zabývám se úlohou vzdělávání a vztahem mezi řediteli škol a zřizovateli. Jsem zakladatelem Ředitelské akademie. Moje podobenství školy jako plovoucí lodi a ředitelů - kapitánů se stalo často používaným.

Seznam rubrik