Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Je to tak. Každý ministr školství chce především zvyšovat kvalitu vzdělávání. Proto žádá více peněz. Když učitelé budou mít větší plat, zvýší to prý kvalitu vzdělávání. Ministerstvo školství rozdává peníze různým dalším organizacím. Stát je dojná kráva. Například dnes jsem slyšel v rozhlase toto: Jakýsi "think-tank", tak si říká parta jakýchsi výzkumníků, provedla výzkum, ze kterého vyplývá, že tzv. mileniálové jsou vzdělanější než jejich rodiče, protože je mezi nimi vyšší procento vysokoškoláků. Prý to budu mít nějaké důsledky a vláda by na to měla reagovat. Víte jaký bude důsledek? Bude víc takových "think-tanků" které budou chtít peníze na své počínání.

2 0
možnosti
MB

Obecně- Význam dotací jsem doposud nepochopil. Zúženěji?Zřejmý tmel mechanismus EU. Skutečný úkrok od tržní ekonomiky. Nadhodnota užitku?Vznik nových pracovních míst ve složité byrokracii. Chápal bych investice do veřejného. Infrastruktury - Zaostali jste, udělejte si dálnice, rychlo - železnice. Budeme mít k sobě blíže. Podobně do památek, hradů, zámků - Kulturní odkaz nás všech. Co mne nejvíce dojalo i jako účastníka? Školení z dotací. Téma? Jak správně školit Co dělá moje červené tlačítko? Často naň myslím. Na lince Toustového chleba.Přispěl jsem naň. Otírá jej někdo alespoň řádně ? Vážně.Jak to ti naši předci vlastně dělali ? Asi fakt dělali...

2 0
možnosti
  • Počet článků 43
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 483x
www.vaclavtrojan.cz Věnuji se podpoře ředitelů škol v oblasti pedagogického vedení, zabývám se úlohou vzdělávání a vztahem mezi řediteli škol a zřizovateli. Jsem zakladatelem Ředitelské akademie. Moje podobenství školy jako plovoucí lodi a ředitelů - kapitánů se stalo často používaným.

Seznam rubrik